sobota, 16. maj 2020

Voščilnica za rojstni dan s sončnicami

Meni osebno so te MFT sončnice ene izmed najlepših. Nastala je voščilnica za 70. let.





Uporabljeni pripomočki: 
Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Abeceda male in velike črke, 
                           Kvadrati s šivi, Romantični kvadrati, 
                           Vse najboljšeMD - Vitnice,
                           MFT - Sunflower, MB - Sonara rose,

                           Beadsi - številke
Štempiljka: UD - Rojstni dan set

Voščilnico linkam v:
Vesela hiška - naj cveti
Najlepši par - Galerija meseca maja

Lep vikend,

8 komentarjev:

  1. Tudi meni so te sončnice top in tudi tvoja voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. u sončnice so zmeraj čudovits izbira pri ustvarjanju. Krasna čestitka, hvala, ker si jo pokazala tudi v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne sončnice in čudovita voščilnica. Zelo lepo si jo sestavila in barvna kombinacija je super.
    Hvala za tvoj obisk v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Res čudovite sončnice. Krasno si jih umestila in izdelala čudovito voščilnico. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  5. Nataša, sončnice so moje najljubše cvetlice, zato je pogled na tvoje pravi balzam za moje oči. Tako lepo si jih umestila in povezala s craft barvo. Čudovito.
    Hvala, ker si z njimi polepšala našo Veselo hiško, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito žareče so tvoje sončnice, res so me navdušila z njimi. In natančno sestavljene ter postavljene všečno. Lepa voščilnica Nataša. Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica je tako lepo sestavljena, deluje tako toplo in elegantno. Sončnice so res izjemno lepe. Navdušena sem. Lepo, da si našo galerijo okrasila s tvojo lepotičko.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši