sobota, 2. maj 2020

Moška škatlica presenečenja

Za ljubitelja narave in predvsem gozda je nastala škatlica presenečenja.










Uporabljeni pripomočki:
Papir: Laserowe Love - Winter Song, drugo domača zaloga 
Kovinske šablone:  Najlepši par - Zate, Male številke,
                             Sizzix - Stitched Circles, Stiched Squares
                             MD - Velike črkeŠtempiljke: UD - Set Rojstni dan
Dodatki: UK - mah, rožice S10 mini, vrvica

Škatlico linkam v Galerijo Najlepšega para - mesec maj

Lep praznični vikend,

5 komentarjev:

  1. Čudovita je. Krasne barve in detajli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, Nataša prečudovita je. Za vsakega ljubitelja narava. Meni je popolna, na stranicah minimalistično in čisto po tvoje. Na sredini pa prava gozdna pravljica. Navdušena sem, res! In hvala za tvoj obisk ter vzpodbudne besede! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sem bila vesela tvojega komentarja. Hvala <3

      Izbriši
  3. Čudovita moška škatlica, všeč so mi barve, papirji in seveda narava v sredini, super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res, prava zelena pravljica, perfektna in čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši