nedelja, 13. november 2016

Tresočka za novorojenko Eleno

Za punčko Eleno je nastala tresočka, ki ji jo je podarila njena babica:







Uporabljeni pripomočki:
Papir: Galeria Papieru - Sprinkle pastel, drugo domača zaloga
Rezalne šablone: Najlepši par - Slonček, Velike in male pisane črke
                          CC - Baby Sleeping on the Moon, Baby Footprints,
                          MB - Dancing Butterflies
Štempiljke: Slovenske štempiljke - set Rojstvo
Štance: MS - Eyelet Lace
Dodatki: Perlice, trakovi - domača zaloga

Voščilnicom lepim v Galerijo Najlepšega para - mesec november


Lepo nedeljo,
                     

12 komentarjev:

  1. Luškano si naredila, všeč so mi papirji in barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, prav res in čisto vse na njej mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Cortkana. Ravno pravsnja za malo princesko.

    OdgovoriIzbriši
  4. iii kako lepo, nežno in ljubko. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa tresočka. Všeč mi je tvoja natančna izdelava. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica - nežna in zabavna, pa še ropotuljica zraven! zelo, zelo mi je všeč! prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kolk je luštna. Nežna kot mora bit za dojenčico. Vidi se, da sem totalno v zaostanku s komentarji. Prečekiram sicervečinoma vse, povsod pa mi žal ne uspe pustit komentarja. Ste preveč pridne.

    OdgovoriIzbriši