petek, 18. november 2016

Praznična voščilnica s paus papirjem I.

Pri Tini, kar močno zaostajam z domačimi nalogami :)
Tale voščilnica je bila mišljena drugače, pa sem jo potem tako zaključila. Seveda jaz pametna sem želela na paus naredit s plastično šablono in pasto snežinke. Seveda se mi je paus čisto zvil. Očitno ne znam. Sem se pa prepozno spomnila, da bi lahko naredila snežinke pod paus :)





Uporabljeni pripomočki: 
Papir: Papermania - osnove za voščilnice A6, ostalo domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Pravokotniki s šivi, Male snežinke,
                            MFT - Beast Friends, MD - Winter Village,
                            ME - Landscape Trio
Štempiljke: Najlepši par - Koš prazničnih voščil

Voščilnico lepim v:
Galerijo Najlepšega para - mesec november in
Domače naloge

Lep začetek vikenda,

7 komentarjev:

  1. Lušno ti je uspela. Všeč mi je okvir in pa vasica za paus papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, paus papir jo naredi skrivnostno.
    Mogoče si imela pretanek paus, da se ti je zvijal

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si izdelala voščilnico. Všeč mi je okvir. Vasica deluje malce skrivnostno in čarobno, ker si jo pokrila s pavsom. Naloga narejena za petko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si opravila domačo nalogo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Z odliko opravljena domača naloga...voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica. Včasih nam kaj ne uspe, ravno zato, ker se uresničijo še lepše ideje. Všeč mi je skrivnosten in čaroben pogled na pokrajino, ki je prekrita s paus papirjem..

    OdgovoriIzbriši