petek, 1. januar 2021

Srečno 2021

Leto 2021 naj bo obžarjeno z ljubeznijo in prijateljstvom, 
veliko druženj,
polno drobnih presenečenj, 
otroških poljubov 
ter veliko ustvarjalnega navdiha.



Izjemno sem bila vesela vsakega vašega obiska pri meni, vsakega komentarja, ki me je pogrel in mi polepšal dan v tem neobičajnem letu. 
Veselim se še vnaprej vaših obiskov in upam, da mi bo v prihodnjem letu še pogosteje uspelo zapisat komentarje nad vašimi čudovitimi objavami.

Preživite čudovit prvi novoletni dan,


2 komentarja:

  1. Kako lepo si pingvinčka postavila v bunkico. Čudovita voščilnica. Hvala da sodeluješ v izzivu Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Nataša!
    Hvala za vse obiske v mojem Barvitem malem mestu.
    Spodbudne in prijazne besede so bili kot objemi na daljavo. Prav tako kot tvoja simpatična pingivnčka, ki objemata drug drugega, ustvarjalke druga drugo objamemo s spodbudnimi besedami in ročno izdelanimi voščilnicami!
    Želim ti čudovito in ustvarjalno leto 2021!

    OdgovoriIzbriši