sobota, 17. oktober 2020

Rožnati oktober I.

Tudi letos sem se pridružila ustvarjanju za dober dober namen. Za Europa Donna je nastala prva serija voščilnic z roza pentljo:




Uporabljeni pripomočki:

Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Valoviti pravokotniki s šivi,
                               Mislim nate, Pentlja,
                               MFT - Heart Tree
Barvanje: Distress Oxide - Picked raspberry, Spun sugar

Voščilnice linkam v:

Lep vikend,



8 komentarjev:

  1. Kako super ideja, čudovite so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so mi všeč tvoje nežne, bele CAS voščilnice. Čudovito si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnice si naredila :-)) Všeč mi je ideja z drevesom...
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrhunske so...in sem vesela, da je mala pentlja prišla prav :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ustvarila si čudovit komplet voščilnic. Hvala, da si se nam pridružila pri CRAFT-alnici Irena - gostujoča DT članica

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe voščilnice. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši