sobota, 11. april 2020

Velikonočne voščilnice serija IV.

Danes pokažem še zadnjo serijo, ki je nastala za zdajšnje praznike:









Uporabljeni pripomočki:
Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Okrasimo s cvetjem, Pentlja,
                            XCut - Easter Eggs
Štempiljke: Najlepši par - Voščila in zastavice
                  UD - Set Velika noč
Barvanje: Distress Oxide - razne barve

Voščilnice linkam v:
Najlepši par - Galerija meseca aprila

Lepe praznike,

4 komentarji:

  1. Tako lepe, super dizajn.
    Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne so. Jaz sem letos poslala kar "ostanke" iz prejšnjih sezon. Ni bilo časa narediti novih. Ampak saj je misel tista, ki šteje, a ne. Upam, da ja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so. Nežne, kot pomlad.
    Pazi nase! Objem. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsako leto me tvoji velikonočni kompleti očarajo in prebudijo, da sem zopet pozna. Letos je bil namen dober, pa mi ni uspelo. Lahko pa zato občudujem tvoje pisanke. Čudovit velikonočni komplet voščilnic.

    OdgovoriIzbriši