nedelja, 1. marec 2020

Krstna vabila

Današnji turobni dan je bil ravno pravšnji, da sem dokončno skupaj sestavila primere krstnih vabil:








Uporabljeni pripomočki:
Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Valoviti pravokotniki s šivi
                           Kreativni kvadrati s šivi
                           Velike in male pisane črke, Vabilo
                           CC - Christmas Angel, MD - Sveča, 
                           MFT - PI Angel
Štempiljke: UD - Set krst
Dodatki: Trak, Kovinski angel - domača zaloga


Lep večer,

8 komentarjev:

  1. Krasna so vsa, meni še posebej ljuba pa prva dva primerka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep komplet vabil. Težko se odločim za eno. Mi je pa zelo všeč napis - prisrčno vabljeni. Je iz kompleta ali posebej?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata, so iz krstnega kompleta napisov od Ustvarjalnega dotika. Lp

      Izbriši
  3. Čudovtia so - krasni detajli :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa vabila si izdelala. Prvo mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ljubka vabila. Tisti angelček s srčkom mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Angeli so mi še posebej pri srcu. Imajo posebno moč.
    Zelo nežna vabila so nastala. Tale ljubi angelček s srčkom je pa tudi na moji listi želja. In tudi tole vabilo me je najbolj očaralo poleg tudi tistega v oranžni barvi. Kako je tudi ta pojoči angelček prikupen. :)

    OdgovoriIzbriši