sreda, 14. avgust 2019

Gostja v Craft-alnici - izziv #242 - DOPUST

Tole je moj prvi projekt kot gostujoča članica na CRAFT-alnici in  ustvarjala sem z materialom, ki ga je zagotovil tokratni sponzor Darilnica Klavdija.






                                    Hvala Klavdija za čudovit paket.

                                    Tema #228. izziva je DOPUST
Čas je za nov izziv pri Craft-alnici in tokrat je naslov izziva DOPUST. ustvarite voščilnico ali izdelek, ki predtavlja tvoj sanjski ali resnični dopustin tako sodelujete za čudovite nagrade!








Uporabljeni pripomočki  Darilnica Klavdija:
Papir: LemonCrafft - Just Love me
Kovinska šoblona: Joy - Sea World
Dodatki: svetlo zeleni mah, Chipboard dodatki, srčaste rožice

Lepo se imejte,


4 komentarji:

  1. Nataša, lepo si ustvarjala in naredila krasen izdelek na temo dopust :-)) Zelo lepo si naredila kombinacijo dveh različnih dopustov in ju bogato okrasila.
    Sama se vidim točno v tej kombinaciji (14 dni morja in teden hribov) a za enkrat je dopusta le za morje .-))) Torej še en sanjski dopust ...
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja meseca avgusta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, hvala <3.
      Sem zelo vesela, da sem dobila priložnost kot mesečna gostja.

      Izbriši
  2. Pričarala si nam sanjski dopust...ko bi ga le imela toliko.Všeč mi je, da si združila dve dopustniški tematiki v eno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit dopust
    morske dogodivščine so za mano, čez par dni pa hribi
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši