nedelja, 27. januar 2019

Zimske radosti

Tudi v mojem kotičku je nastala voščilnica na temo "Zimske radosti":




Uporabljeni pripomočki: 
Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Mini prazniki,
                           MFT - Cooler with You,
                           Hit the Slopes
Štempiljka: MFT - Cooler with You    
Barvanje: Kuretake zig clean color real brush - razne barve

Senčenje: Distress Oxide - razne barve
Voščilnico linkam v Craft-alnica - Zimske radosti

Lep preostanek nedelje,


6 komentarjev:

  1. Čudovito, prav zabavajo se tvoji junaki na snegu.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Krasno si pobarvala zimsko nebo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa. Čudovito ozadje in všeč mi je premikajoči se sankač z očali. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole so pa res prave zimske radosti. Barve so perfektne za zimsko sceno in zelo všeč mi je preliv, ki so ga ustvarila s senčenjem. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer januarja gostujem tudi jaz. Keti

    OdgovoriIzbriši
  5. Naredila si lepo voščilnico in čisto pravo dogajanje na snegu :-)) Krasne barve si uporabila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši