torek, 9. oktober 2018

Rožnati oktober

Danes pokažem voščilnici, ki sta nastale za Europa Donno:




Uporabljeni pripomočki:
Papir: ScrapBerry's - A Furry Little Story, drugo domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Angeli, Akvarelna srca,
                            MFT - Linked Chain Circle Frames
Štempiljke: Najlepši par - Angeli, Sanje
Barvanje: Kuretake zig clean color real brush - razne barve

Voščilnico linkam v:
Galerija Najlepšega para - mesec oktober
Craft-alnica - Europa Donna

Tako prestala sem operacijo žolčnih kamnov in sem okrevala. Sem zelo vesela, da je za menoj.

Lep večer,

7 komentarjev:

  1. Nataša, izjemno nežne in s pozitivnim sporočilom lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi in nežni sta. Napis pa je tako pozitiven, da ga bo verjetno za enak namen uporabila še katera ustvarjalka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnici sta zares polni optimizma in upanja! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo prisrčni in nežni voščilnici z lepim pozitivnim sporočilom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite voščilnice z pozitivnim sporočilom.
    Hvala, da si dobrodelna z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi tvoje rožnate voščilnice :-)) Lepo si jih sestavila.
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi in nežni voščilnici za dober namen.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši