ponedeljek, 22. januar 2018

Spomin

Današnja objava bo malo drugačna. V petek nas je zapustil naš dedek, ki je v vseh nas zapustil močen pečat in izjemno lepe spomine. Še prav posebna vez se spletla med njim in Julijo. Čeprav je doživel častitljivih 90 let, se mi zdi da je bilo prehitro.

Dedi hvala ti za vse in izjemno te imamo radi 💗





9 komentarjev:

  1. Moje sožalje Nataša.
    Res je, neglede na starost, kadarkoli pride slovo, je prezgodej...
    A v vaših srcih in mislih bo ostal za vedno!
    Objem

    OdgovoriIzbriši
  2. Nataša, moje sožalje. Izguba naših dragih je vedno prekmalu, pa naj bodo leta še tako lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izrekam ti globoko in iskreno sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje iskreno sožalje. Ne glede na leta...če imaš nekoga rad je vedno prezgodaj ko odidejo.😢

    OdgovoriIzbriši
  5. :-( ko nas kdo zapusti, je zmerja prehitro... objem <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za tople misli in izrečena sožalja <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskreno sožalje draga Nataša <3 Vem kako se počutiš, saj je po božiču odšla tudi moja 92 letna stara mama <3 Naj vam lepi spomini na skupne trenutke vedno znova napolnijo vaša srca OBJEEEEEEEEEEEEEEEEM <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polona, hvala ti <3 <3 <3
      Tudi tebi iskreno sožalje in velik objem <3 <3 <3

      Izbriši
  8. Iskreno sožalje ob izgubi dragega dedka. Vedno je prezgodaj, ko odidejo tisti, ki jih imamo radi.. Nataša, a spomini ostanejo zavedno.

    OdgovoriIzbriši