nedelja, 16. januar 2022

Voščilnica ob rojstvu

 Ob rojstvu fantka Andreja je nastala voščilnica:





Uporabljeni pripomočki:
Papir: 
ScrapAndMe - Little Cuties, drugo domača zaloga

Kovinske šablone: Najlepši par - Odprti Tag,
                         Kvadrati s šivi, Velike in male pisane čr
                         Voščila ob rojstvu, Mali medvedki,
                         Sizzix - Lullaby 664399
Štempiljke: Najlepši par - Mali medvedki
Barvanje:  Kuretake zig clean color real brush - razne barve


Voščilnico linkam v:

Lepo nedeljo,
Nataša

8 komentarjev:

  1. Kako lepo si pripravila poklon novorojenčku. Zelo mi je všeč. Lepo nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo je ljubka Nataša!
    Zelo, zelo mi je všeč, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo nežna in prikupna. Uporabila si čudovite papirčke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh kako je lepa, so mi všeč nežne barve, takšne kot rojstvo... In hvala, da sodeluješ na izzivu v CRAFTalnici, kjer sem gostja.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako je ljubka in kako super si uporabila potiskane papirje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako ljubka voščilnica za rojstvo :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši