sreda, 28. avgust 2019

Gostja v Craft-alnici - izziv #243 - LO (LAYOUT)

Tole je moj drugi projekt kot gostujoča članica na CRAFT-alnici in  ustvarjala sem z materialom, ki ga je zagotovil tokratni sponzor Darilnica Klavdija.




Hvala Klavdija za čudovit paket.

Tema #243 - LO (LAYOUT)
Čas je za nov izziv pri Craft-alnici in tokrat je naslov izziva LO (LAYOUT). Ustvarite stran "Scrapbook" albuma v velikosti 30x30 cm po dani postavitvi, v katero vključite 2 fotagrafiji (ali 1 razrezano) in tako sodelujete za čudovite nagrade!




Danes smo se ravno vrnili iz letošnjega zadnjega poletnega dopusta. Za izziv pa sem uporabila sliki iz junijskega morskega dopusta in vzpon na Golico, ki ga je najina Julija opravila z odliko 💗

6 komentarjev:

  1. Kako lepo, krasen dizajn in super spomini na poletje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si sestavila LO, res bo nepozaben spomin na letošnji dopust.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen layout in tudi spomini na dopust. Sem takoj opazila tudi Sizzix šablono ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep LO s poletnimi spomini si sestavila. Papir in rožice... vse je tako lepo barvno usklajeno, da je veselje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nataša, čudovit LO si naredila in uporabila krasne fotografije, ki bodo spomin na lepe družinske trenutke :-)) Lepo si ga sestavila in super uporabila sponzorski materila. Vesela sem, da si naša gostja v Craft-alnici!

    OdgovoriIzbriši