petek, 17. november 2017

Praznična voščilnica z žepkom

Pri Tini in Vladki lovim še zadnje trenutke za izziv Ko me inspirira - Praznični žepek. Odločila sem se za okroglo osnovo in uporabila šablone Cvetoči božič. Potem pa veselo barvanje:






Uporabljeni pripomočki:
Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone:  Najlepši par - Cvetoči božič in Pentlja,
                            Vesele praznike - zastavica, Venček z zvezdami,
                            Nestabilites Grande Decorative Circles One
Štempiljka: UD - set praznične
Barvanje: Distress Ink - razne barve
Dodatki: Polperle - domača zaloga

Voščilnici linkam v:
Ko me inspirira 61
Najlepši par - Galerija meseca novembra
Najlepši par - Mala šola


V naslednji objavi, po končanih praznovanjih čez vikend se oglasim z razglasitvijo zmagovalk bombončkov. Julija je bila navdušena. Hvala še enkrat vsem.
Lep večer,


6 komentarjev:

  1. Prekrasna je! Všeč mi je okrogla oblika s čipko in bogato okrasje s cvetjem in zelenjem. Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Popolna je! Čudovito si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nataša, kako čudoviti so tvoji cvetlični aranžmaji! Sem vesela, da si se nama pridružila ;-).

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne okrogle voščilnice z žepki in lepo praznično okrašene. Lp

    OdgovoriIzbriši