sobota, 7. januar 2017

Voščilnica za rojstni dan

Tokrat pa pokažem voščilnico za rojstni dan:





Uporabljeni pripomočki:
Papir: Domača zaloga
Kovinske šablone: Najlepši par - Odprti tag, Jesen 1976,
                           Pravokotniki s šivi, MFT - Blueprints 20
Plastična šablona: Najlepši par - Les
Senčenje: Distress Ink - Mustard seed, Scattered Straw,
               Brushed Corduroy, Dried Marigold, Wild Honey,  
               Spiced MarmeladeVintage Photo


Voščilnico linkam v Galerijo Najlepšega para - mesec Januar

Lep večer,
               


11 komentarjev:

  1. Lepa je, preprosto lepa. Bel rob da piko na i. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako je lepa. Super ozadje in bel rob jo res obogati! Tale okvircek imam tudi jaz ze dolgo nagledan ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosta in lepa, všeč mi je tudi podlaga. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica s krasnim ozadjem. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne stvari si ustvarila v času, ko sem se jaz držala bolj vstran od blogov. Skušam nadoknadit :) Vse dobro in ustvarjalno v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je...tako prefinjena in elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa. Všeč so mi barve, ki si jih uporabila.

    OdgovoriIzbriši