ponedeljek, 14. december 2015

Venček II.

Tokrat pokažem venček številka II. Še kar nekaj jih je nastalo in upam, da mi uspe še letos jih pokazat :)





Uporabljeni pripomočki:
Papir: osnove za voščilnico 13,5x13,5 cm, drugo domača zaloga
Rezalne šablone: MB - Chatfords wreath, Beloved hearts, 
                          Najlepši par - Pentlji
Štempiljki: Slovenska štempiljka Srečno in 
                 pola štempiljk Božično novoletna
Dodatki: Polperlice - domača zaloga, 
             Stickles - Orange Peel, Xmas red


Voščilnici prijavljam na:
Craft-alnica - Venček
Ko me inspirira - Zimsko praznični aranžma
Najlepši par - Galerija meseca decembra


Lep večer,
                      


11 komentarjev:

  1. Zelo lepi in nežni sta. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo sta mi všeč in barve so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jih okrasila, pa všeč so mi barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi voščilnici z venčki sta nastali :-)) Super si ju sestavila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. sem se zdajle ravno nagledala tvojih venčkov, kako so krasni vsi po vrsti, pa tako lepo si jih skombinirala, pa barve, vau . tako lepo je videti, kaj vse znaš pričarati z eno šablono, ki je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni sta obe in v lepih barvah. Ne vem zakaj se nikoli ne spomnim, da bi naredila oranžno praznično voščilnico, pa tako ji paše.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi venčki.
    Hvala, da jih deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši