nedelja, 27. februar 2011

Nagradica

 Mimoza mi je podelila tole nagradico

Pravila pa so naslednja:
1. Zahvaliti se moram osebi, ki mi je podelila nagrado.
2. Zapisati 7 stvari o sebi.
3. Nagraditi 15 ustvarjalnih blogov in jih obvestiti o nagradi.

Ker pa mi nekako ni do teh verižnih igric, se zahvaljujem Mimozi za nagradico.Kar pa se tiče podeljevanja nagrade drugim blogerkam,  podarjam jo vsem ustvarjalkam,ki vsak dan pridno ustvarjate in me razveselite s svojimi obiski mojega bloga ter komentarji.

1 komentar:

  1. Thanks for some other informative site. Where else may I am
    getting that kind of information written in such a perfect approach?
    I have a mission that I am just now working on, and I've been on the glance out for such info.

    Also visit my weblog :: netball

    OdgovoriIzbriši