sobota, 29. januar 2011

Valentinovo

Počasi se bliža Valentinovo in sem se lotila srčastih voščilnic. Nastala je tale, ki jo prijavljam na tokratni izziv craftalnice.


I'll enter this card in the following challenges:
aspoonfullofsugarchallenge 
stampwithsarahkay 
everybody-art-challenge 

11 komentarjev:

  1. Zelo lepa valentinova čestitka. Tike dve deklici pod dežnikom so mi že dolgo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, super čestitka. Lepe izdelke ustvarjaš, zato sem ti podarila nagrado VETER V LASEH. Prevzameš jo lahko na mojem blogu.

    Papa, Kefa

    OdgovoriIzbriši
  3. no, pa sem prišla tudi do tvojega bloga, sem se prvič prijavila na craf-talnici... :) pa sem pokukala kako lepoto si ustvarila.. če ne bi šla takoj brisat mojo udeležbo.. krasna je...lepo ustvarjaj še naprej.. topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljubezen pod dežnikom :)), cort.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, si me spomnila, da imam tudi jaz tako štampiljko in da bi bil že čas za kakšno novo voščilnico s tem motivom ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako luškan parček je to!! :)) Všeč, všeč, všeč!


    Hvala, ker sodeluješ na 22. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za oglede in komentarje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Adorable cute card, love the colours too.
    luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušten parček in pa rooooozika, ne rdečka. Všeč, všeč, všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. great love card, thanks for joining us at Stampavie and More.
    Hugs Kaylou xxx

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo kako je prisrčno luštna :-))

    OdgovoriIzbriši